منتديات يســــــوع مخلصـــى


 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلالمجموعاتدخول

شاطر | 
 

 كلاكيت تانى مرة-انفلونزا الطيور فى عمارتنا

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
inin
مشرفه المنتدى العام
مشرفه المنتدى العام
avatar

انثى
عدد الرسائل : 236
نقاط : 0
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 03/04/2008

مُساهمةموضوع: كلاكيت تانى مرة-انفلونزا الطيور فى عمارتنا   الإثنين يونيو 02, 2008 4:11 pm

الموضوع الاول راح فى الوبا

كلاكيت تانى مرة

الموضوع الاول راح فى الوبا

كلاكيت تانى مرة

انفلونزا الطيور فى عمارتنا





جرس الباب بيرن

بيقول تررن تررن

:إبن الجيران

الحقوا يا جماعة انفلونزا الطيور فى العمارة

احنا لقينا فرخة ادام باب جارتنا اللى تحت عمالة تفرفر وشكلها مريب

وياريت تخدوا رقم التليفون ده وتتصلوا بالجهة المسئولة والمختصة بمواجهة انفلونزا الطيور

عشان يبعتوا حد ييجى يشيل الفرخة وياخدوا عينات وحركات

اتخنقت اوى وقلت بينى وبين نفسى ما يتصل هو

وبعدين حاجة غريبة سايبين كل الشقق وبيخبطوا علينامع ان الفرخة مش ادام شقتنا

والعمارة مليانة شباب ورجالة بشنبات

وكمان ما قالش اذا كانت الفرخة بلدى ولا بدارة

تليفونات





بدأنا نتصل برقم الجهة المسئولة عن مكافحة المرض ده فى مصر

وده اللى الرقم اللى ابن الجيران برده اداهولنا

اتصلنا بالرقم طلع مشغووووول مشغووووووول يا ولدى

زى ما يكون ديك البرابر هجم على مصر

والناس كلها بتتصل

قلنا مفيش غير البوليس هو اللى هينقذنا

"وعلى رأى المثل" الشرطة فى خدمة الشعب

بس برده كان الرقم مشغوووووول مشغووووول مشغووووول
وفجأة رد واحد علينا من البوليس وقلناله يا فندم لقينا فرخة وحكيناله الحكاية


قال لنا بسيطة يا جماعة خدوا الرقم ده واتصلوا بالجهة المختصة

تااااااااااااااااااااانى

طب ده احنا ما صدقنا حد يرد علينا
اتصلنا تانى بالجهة المسئولة برده ما زال الرقم مشغوووووول


وفجأة العمارة كلها بترقص وناس بتزغرط وبتهيص

انا افتكرت الفرخة اتكلمت

اتاريهم لقوا رقم جديد نتصل بىىىىىى

وشقتنا بقت مفتوحة للجميع وعيال الجيران يلعبوا ويتنططوا

العيد فرحة بقى واحنا عمالين نتصل

لغاية ما ردت علينا ست طيبة وبنت حلال

ايوة يا فندم لقينا فرخة وحكينا الحكاية
قالت لنا بسيطة خالص ما تقلقوش


اتفضلوا ده رقم الجهة المسئولة عن مكافحة انفلونزا الطيور

هى دى مصر يا عبلة





بعد كمية الإتصالات اللى حصلت

لقسم البوليس

و139 نجدة جمهورية ومفيش فايدة

قررنا نشمر ونفضل ورا رقم الجهة المسئولة عن مكافحة

مرض انفلونزا الطيور لغاية ما يردوا

اخيراااااااااااااا ردواااااااااا
الو الو ايوة يا فندممممممممم
احنا لقينا فى العمارة فرخة
الراجل:ما قلنالكم بلاش تربوا فراخ
لا يا فندم اصل الحكاية
الراجل: شيلوا قفص الفراخ اللى فوق السطح
يا فندم ما حدش فى العمارة مربى فراخ
لقينا فرخة شكلها غريب فرفرت وماتت والكل خايف يقرب قلنا مفيش غيركم
وانا بصراحة ما كنتش مقتنع بالجهة المسئولة والكلام ده
وقلت دول ناس اى كلام وكلهم ناس فى الحمام
بس الراجل ده اثتبلى غير كده
ولا تقوللى 911 ولا 139 جمهورية
الراجل ده طلع متخصص جداً جداً جداً


متخصص أًباً عن جداً جداً جداً
قال لنا اتبعوا الخطوات اللى هقول عليها وتنفذوها بالحرف الواحد
كلننا ودان صاغية
لازم حد فيكم يلبس جوانتى ويشيل الفرخة يدفنها فى اى مكان
ومش كده وبس
ترشوا مكانها فنيك
كان نفسى احضن التليفون وابوسه على كل خطوة وجهنا فيها
على كل همسة من همساته هذا الرجل المتخصص العبقرى

وتبرع ابويا وشالها ودفنها
وبرده رشينا فنيك

دى خطوات مدروسة بعناية يا جماعة ولازم نطبقها


هى دى مصر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
@RoM
المـــدير العـــام
المـــدير العـــام
avatar

ذكر
عدد الرسائل : 882
نقاط : 0
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 23/01/2008

مُساهمةموضوع: رد: كلاكيت تانى مرة-انفلونزا الطيور فى عمارتنا   الإثنين يونيو 02, 2008 4:25 pm

ههههههههههههههههه جامدة حكايه حلوة وفعلا نحن اكيد اكيد اكيد فى مصر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو
 
كلاكيت تانى مرة-انفلونزا الطيور فى عمارتنا
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات يســــــوع مخلصـــى :: اهـــــــــــــــــلا وسهــــــــــــلا :: المنتدى العام-
انتقل الى: